Energie

natural-energy-boost-from-hcn-supplements
Geen idee of iemand het zich afvraagt, maar de activiteit op dit blog is even minimaal. Reden? Niks bijzonders. Lekker op vakantie geweest met mijn dochter, dat was zo leuk dat ik bijna niks gelezen heb en sinds mijn terugkomst twee weken terug eigenlijk nog geen letter. Ik zie mensen, ben weer begonnen met werken en het gaat dus erg lekker. Ergo; genoeg energie, ik stop het overal in maar blijkbaar even niet in boeken en bloggen. Dat komt vanzelf weer šŸ™‚

8 reacties
  1. Hoi Koen, het was me inderdaad opgevallen dat je het rustig aan deed. Het voordeel van bloggen is dat je het makkelijk een tijdje rustig aan kunt doen. Ik blijf je volgen. Als jij trouwens nog tips hebt voor restaurants in Utrecht, dan houd ik me ook aanbevolen. Groetjes, Erik

  2. Hoi Erik, ik ben een groot fan van Badhu, voormalig badhuis. Kleine hapjes, tapas-achtig maar dan uit het Midden-Oosten. Heerlijk vind ik het. Hou de kaart bij je, dan kan je nalezen wat je allemaal ook weer op je bord krijgt. Ik ben er nog nooit teleurgesteld. http://www.badhu.nl/. Voor Indisch vond ik Blaauw op de Springweg ook fantastisch. Echt een heerlijke rijsttafel gegeten laatst http://restaurantblauw.nl/utrecht/

  3. Hoi Koen, bedankt voor de tips. Badhu ga ik een keer proberen. Bij Blaauw ben ik een jaar of 5 geleden een keer wezen eten. Ik had toen een rijsttafel die ik tegen vond vallen. Misschien dat ik het nog eens moet proberen om te kijken of ze zich verbeterd hebben, in 5 jaar kan veel veranderen ;)-. Groetjes, Erik

  4. Ik zocht juist een Indonesisch restaurant in Utrecht en deze werd mij aangeraden, ik vond het heerlijk!

  5. Prima toch? Niks forceren, en het lezen & bloggen komt vanzelf weer. Trouwens, altijd goed om te horen dat alles lekker gaat šŸ™‚

  6. Ja hoor, geen haar op mijn hoofd die er over denkt om met beiden te stoppen. Te leuk šŸ™‚

  7. Joke zei:

    Heel herkenbaar hoor. De kriebels komen vanzelf wel weer…..eh, om te lezen bedoel ik šŸ˜‰

  8. Hahaha, ja hoor, Joke. Ben ik ook helemaal niet bang voor šŸ™‚

Geef een reactie

