Bloggersbijeenkomst II

download

Op 11 juni van dit jaar hebben we een succesvolle bloggersbijeenkomst mogen beleven bij mij thuis, in het midden van het land. Helaas kon Anna, nota bene één van de organisatoren, er toen vanwege logistieke problemen niet bij zijn. We hebben daarna min of meer besloten om in het najaar een keer richting Groningen te reizen om Anna te verblijden met onze komst.Inmiddels is er een datum vastgesteld: zaterdag 15 oktober 2011 is het zover!

Om alles een beetje te stroomlijnen is het handig dat iedereen die mee wil even een mailtje stuurt naar Joke, op Boekhappen@gmail.com. Het lijkt ons leuk om (onder andere) op die dag The Wasted Vigil van Nadeem Aslam samen te bespreken. Het is echter geen voorwaarde om te komen (ik zal er zelf ook aan moeten trekken…) dus ook als je het boek niet hebt gelezen ben je van harte uitgenodigd.

De bijeenkomst zal deze keer plaatsvinden op een nog nader bekend te maken locatie in Groningen zelf, op loopafstand van het station. We hopen weer op een gezellige middag waarin de boeken en de bloggers erachter centraal staan, dus komt allen!

Mede namens Joke en Anna.

6 reacties
  1. Koen de Jager zei:

    Hee Judith, leuk om je weer te ontmoeten dan. Ik ga ook in het boek beginnen en proberen het op tijd uit te hebben 😉

  2. Erna zei:

    Ik ben wel van plan het boek te gaan lezen, maar helaas gaat het me waarschijnlijk niet lukken om te komen. Oktober wordt erg druk en normaal gesproken zou ik een trip naar Groningen met familiebezoek combineren, maar dat komt dan niet zo handig uit,

  3. Koen de Jager zei:

    Hee Erna, dan zien we je recensie gewoon weer op je blog verschijnen, geen probleem toch? Er komt vast wel weer een volgende ronde.

  4. JannyAn zei:

    Jammer, dan ben ik ergens onderweg in Europa. Nou ja, het boek staat op jet boekenplankje in de camper dus ik lees in ieder geval mee.

  5. Koen de Jager zei:

    Onderweg in Europa klinkt ook goed 😉 Veel plezier alvast en we horen je mening over het boek vanzelf een keer

Geef een reactie

