Quis leget haec?

"Start" Button

Voilà, we zijn er.

Een nieuw blog, over boeken. Waarom het zoveelste boekenblog? Omdat het zo leuk is. Aangestoken door de auteurs van een aantal prima blogs besluit ik om er één aan de rij toe te voegen. De titel van dit blog is evident; Wie zal dit lezen? Wie leest mijn berichten of de boeken die ik lees? Geen idee, het maakt ook niet uit. Lees, reageer, negeer, ieder zijn meug.
Ik lees niet snel, heb geen duizelingwekkende bibliotheek en die zal ook niet snel groeien. De fondsen zijn elders nodig. Ik lees echter altijd, vind er altijd wat van dus er is altijd materiaal. Soms kruid ik mijn artikelen met mijn andere passie, de klassieke muziek, of ga ik off topic mijn eigen gang. Het blijft mijn blog natuurlijk.
Wees dus welkom, en laat het mijn uitdaging zijn om jullie af en toe eens langs te laten komen.

Vriendelijke groet,

Koen

7 reacties
  1. Anna van Gelderen zei:

    Welkom in de wereld van de boekbloggers! Ik beweeg mij daar zelf ook nog niet zo lang in, maar heb er wel al heel veel plezier aan beleefd – en ik ben er geloof ik zelfs een betere, meer bewuste lezer van geworden. Het enige nadeel is, dat ik zoveel tips en ideeën opdoe, dat mijn nog-te-lezen stapel gigantische proporties aan het aannemen is 🙂

  2. Koen zei:

    Een goede 600 zag ik op Library Thing? Een mens moet bezig blijven he? Sterkte ermee!

  3. langetje zei:

    Het leven is kiezen of delen. Alleen mijn Papuabibliotheek (en het is nog maar een kleintje vergeleken bij anderen) is al ca. 350 uitgaven. En ja, de meesten heb ik ook gelezen.<br/>Benieuwd of er iets langs komt vanuit die hoek!

  4. Koen zei:

    Ongetwijfeld. Ik zelf heb weinig boeken over Papua maar ik heb er wel veel over gelezen en blijf dat zeker doen. Wordt vervolgd dus!

  5. Boekenwijs zei:

    Leuk dat je een link naar m’n blog hebt toegevoegd. Je staat in mijn RSS-lijst. Een nieuwe boeklogger is altijd interessant!

  6. Jeroen zei:

    ha Dag Koen,<br/><br/>leuk dat je naast Papua ook boekengek bent! Je kunt hier altijd boeken lenen. Staan die meters ook eens ter beschikking van anderen.<br/><br/>Groet, Jeroen (Overweel)

  7. Koen zei:

    Hallo Jeroen,<br/><br/>dat sluit ik niet, ik ken de weg tenslotte <br/>;-). Tot zaterdag!<br/><br/>groet,<br/><br/>Koen

Geef een reactie

